Techninė informacija

360° Produkto Testavimas nepriklausomai nustatė ir dokumentavo Trac-Grabber padangų sukibimo inovacijos pajėgumą naudojant pagal užsakymą sukurtą testavimo stendą, sukonfigūruotą su tipiška automobilio padanga. Buvo matuojamas reikiamų pastangų / darbo ir pagerinto sukibimo santykis ant įvairių paviršių. Į vertinimą buvo įtrauktas simuliuotas „slydimo” scenarijus.

Trac-Grabber yra naujovė, skirta padėti praslystančiai padangai išvažiuoti iš mažo sukibimo padėties. Išbandyti produktai yra skirstomi pagal dominuojančią dirželio spalvą ir bendrai guminio bloko matmenis.

Parametras Automobilis / ATV Sunkvežimis/ Visurėgis Oversize XL
Bloko ilgis 203mm 222mm 222mm
Bloko plotis 76mm 89mm 89mm
Bloko gylis 25mm 38mm 38mm
Diržo dydis 38mm x 991mm 51mm x 1168mm 51mm x 1422mm

 

Traukimo testavimas

Trac-Grabbers buvo sumontuoti naudojant „D” žiedo rakinimą su visu „Velcro” ilgiu. Produkto guminė dalis buvo tempiama norint nustatyti maksimalią laikymo jėgą. Silpniausia produkto dalis tiek automobilio, tiek sunkvežimio tipo modeliams buvo „Velcro” dirželio sukibimas. „Velcro” streso / slydimo pradžia buvo pažymėta remiantis girdimais garsais.

Didžiausia užfiksuota jėga yra maksimali jėga, kuriai esant surišimo sistema nebegali atlaikyti apkrovos.

Nuotraukoje dešinėje matomas Trac-Grabber, kuris sumontuotas ant hidraulinio tarano siekiant išbandyti diržų stiprumą. Šioje lentelėje „Pradinis slydimas” reiškia jėgą, kurią naudojant „Velcro” pradėjo „temptis”, o „Galutinė maksimali jėga” yra jėga, kuriai esant surišimo sistema nebegali atlaikyti apkrovos.

  Pradinis slydimas Sunkvežimio jėga
Automobilis/ ATV 126 kg 407 kg
Sunkvežimio / visurėgio 126 kg 850 kg

tracgrabber test

Bendrosios pastabos

Dirželiai yra labai ilgi, kad būtų galima pritvirtinti prie didelių padangų. Trac-Grabber yra skirtas montuoti ant atvirų ratų. Rezultatai skirsis pagal aplinkybes, t. y. sąlygų, operatoriaus, padangų, transporto priemonės.

Išvada

Trac-Grabber produktai padidino tiek mašinų, tiek sunkvežimių išbandytų padangų sukibimą. Tai lėmė veiksmingesnis padangos aukštis ir pakėlimas, „irklo” efektas ir koncentruotas slėgis mažame paviršiaus plote.